maandag 11 juli 2011

Rokjes

Ik had het al een tijdje in gedachten om dit te maken maar het kwam er telkens maar niet van! Toen er een stoffen wedstrijd kwam met het thema: Maak een knippen en naaien rok op 1 yard stof moet ik daar natuurlijk gehoor aan geven ;-) Nu nog even kiezen welke ik in de contest zal inzenden....

Bekijk de rokjes hier

It had been on my mind for a while, designs for skirts! But I just did not get around to it, when the contest design a cut and sew skirt on 1 yard of fabric came along I had put the designs in my head on paper ;-) Now choosing which one to send in the contest....

Look at the skirts here






4 opmerkingen:

  1. Ik vind ze zo onwijs lief he :D
    Mooie die bloemendesign. Ineens weer een andere stijl vergeleken met je kinderboeken werk vind ik.
    En wat leuk dat je dat meisje erbij geillustreerd hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @ marloes ik ben echt benieuwd of het ook goed werkt! Het zou moeten kloppen in elk geval...

    @miriam Haha, ik vind het soms leuk om het iets volwassener te maken, het lijkt veel op de 'red birds' serie hoor ;-) En het meisje is een karikatuurtje van mijn zus, vind het altijd leuk haar na te maken, hihi

    BeantwoordenVerwijderen