vrijdag 22 juli 2011

De rokjes winnen!

Hoera! Mijn rokje ontwerp heeft deze week bij de spoonflower ontwerp wedstrijd gewonnen en ik ben er zoooo blij mee! De spoonflower crew heeft de rok in elkaar gezet en foto's ervan gemaakt. Kan niet wachten tot hij hier op mijn deurmat ligt zodat ik er zelf ook eentje in elkaar kan zetten.
Bekijk en koop het patroon hier

Hooray! My skirt patern for this weeks contest on spoonflower won and i am sooooo happy with it! The spoonflower crew sewed it up and made pictures of it, looks soooo cute! Can't wait to sew one up myself.
Look and buy the pattern here

6 opmerkingen:

  1. Zo leuk om te zien als een rokje he. Ik zou hem mooi zelf ook maken en ermee gaan lopen pronken deze zomer ^^

    Nogmaals gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!

    Ik zag dat je reacties een rode link zijn, dus die kun je niet zien. Beetje lastig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, dank je @marloes, ik heb ene beetje zitten stoeien met het blogontwerp en blijkbaar dit weer eens fout gedaan ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello from Houston, Texas! I saw this skirt and thought it looked too cute to pass up! I bought it immediately, and the fabric arrived today. I will sew it up this weekend and send you a picture. I can't wait to start.

    Cheers,
    MaryWig
    http://www.marywig.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat was ik gisteren blij toen de Spoonflower-omslag in de bus zat! Ik ga er vanavond aan beginnen... denk je dat het nodig is om een voering in het rokje te maken?

    Bedankt voor het super-ontwerp, en denk je dat de andere bloemen/kleuren (de gerbera's, whow!) ook nog in productie komen?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. he @Marywig, nice to here you like it! Love to see pics ;-)

    @tampevere haha, wat leuk dat je het rokje kocht! Ja de rest komt ook in de verkoop, ik ben op het moment een beetje druk (heb net een huis gekocht, veel geregel, oef!) maar ik heb meer 'cut and sew' dingen in de planning staan. Maar het komt eraan.
    Tja voering hoeft niet denk ik hoor, maar ik vind het zelf altijd wel prettig, maar op de foto van spoonflower zit ie zonder voering prima in elkaar...

    BeantwoordenVerwijderen