maandag 4 april 2011

Regen

Voor de spoonflower stoffenwebsite (www.spoonflower.com) maakte ik voor de ontwerpwedstrijd met het thema 'regen' deze leuke druppelventjes, nu nog even uitzoeken waat ik mijn stof kan laten plastificeren en ik kan aan een zelfontworpen regenjas beginnen ;-)

Bekijk de stof hier

For the fabric website (www.spoonflower.com) I made for the 'rain' contest a nice pattern with little 'drop guys', just need to find where I can my fabric waterproof and I can start on a raincoat ;-)


Look at the fabric here

2 opmerkingen:

  1. Ze zijn zo leuk. Ik vind de bovenste het tofst van allen. Een dansend druppeltje. Je hoort bijna het liedje "I'm dancing in the rain" :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoekend naar fiets en motorstof kwam ik op spoonflower. Wat een onwijs leuke ontwerpen maak je zeg! De omafiets vind ik geweldig leuk (heb zelf rood haar, hou van rood én heb een omafiets, dus dat kan niet mis *lol*) en de dame op de motor is ook een topper (ben in bezit van een 500cc Honda Shadow).Helaas doe ik niet aan roze, maar de motorman is ook al zo leuk! Ik zet je bij mn favorieten, want een van die stofjes moet toch eigenlijk wel in een quilt....!

    BeantwoordenVerwijderen